poniedziałek, 2 maja 2016

Dwie pasje, jedno serce

Założyłam tego bloga głównie dlatego, żeby pisać o moich dwóch ukochanych sportach - siatkówce i kolarstwie. O ile o pierwszym już trochę wiem, to jeśli chodzi o kolarstwo to dopiero zaczynam moją przygodę. 
Niedawno kupiłam pierwszą w życiu szosę i od razu się zakochałam. Muszę jakoś połączyć te dwa sporty, może kiedyś wystartować w jakichś amatorskich zawodach kolarskich, kto wie? Chciałabym tutaj opisywać moje treningi i przemyślenia, moim zamiarem jest sportowy blog. Zobaczymy co z tego wyjdzie. 
Pewnie kiedyś opiszę jak zaczęła się moja przygoda z siatkówką i jak zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Bądźcie ze mną!

5 komentarzy:

  1. Mnie szybko nudzi się uprawianie konkretnego rodzaju sportu.
    Za siatkówką nie przepadam. Kiedyś bardzo często jeździłem na rowerze, ale od kilku lat w ogóle. Podobnie było z basenem. Kiedyś chodziłem kilka razy w tygodniu, a teraz w ogóle.
    Od ponad roku chodzę do klubu fitness. Na razie mi się nie znudziło;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w pisaniu - połączenie sportów na pewno niebanalne!

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa jak się ten blog rozwinie:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń